Stanowisko ds organizacyjnych
Zdania realizowane na stanowisku ds. organizacyjnych - pokój nr 12 tel. 85 727 99 71, e-mail: um@knyszyn.pl, sekretariat@knyszyn.pl
1. Prowadzenie kancelarii Urzędu.
2. Prowadzenie sekretariatu Urzędu.
3. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji urzędu oraz prowadzenie jej ewidencji.
4. Prowadzenie rejestru i ewidencji skarg i wniosków.
5.Udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych.
6. Prowadzenie archiwum zakładowego oraz przekazywanie akt do Archiwum Państwowego.
7.Pełnienie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych.
8. Prowadzenie rejestrów:
- przesyłek wpływających,
- przesyłek wychodzących,
- skarg i wniosków,
- zarządzeń wewnętrznych Burmistrza,
- udostępniania informacji publicznej,
- pieczęci,
- upoważnień, pełnomocnictw,
- książki kontroli.
Metryka strony